Tvorba webových stránek Karlovy Vary – pár tipů pro tvorbu vašeho e-shopu

(Aktualizováno před )

Prodej vašich produktů není nutno svěřit do rukou molochů, jako je Amazon či eBay. Proč nevsadit na vlastní tvorbu webových stránek a nevytvořit si e-shop, nad kterým budete mít dokonalou kontrolu?

Jestli vás právě tato možnost láká, v tomto článku vám přinášíme několik tipů, které vám mohou být ku prospěchu.

Na webdesignu stojí ne-li všechno, tak alespoň mnoho

Co naplat – člověk je tvor povrchní a na vizuální vjem sází při hodnocení prakticky čehokoliv. Proto na pěkném designu a profesionální grafice vašeho online obchodu rozhodně nešetřete. Ať již časem, nebo penězi.

Hned úvodní stránka by měla návštěvníka upoutat – k tomu se hodí obrázek přes celou šíři stránky, doplněný minimem nejdůležitějšího textu a vhodným CTA tlačítkem. Není třeba návštěvníka zavalit zbytečnými kvanty informací.

Kódem moc nevládnete? Dnes máte po ruce i jiné nástroje

Se softwarem jako Shopify či BigCommerce si dnes může vlastní e-shop vytvořit i ten, kdo v životě nenapsal jedinou řádku kódu. S bezpočtem předpřipravených profesionálních šablon a možností jejich dalších úprav podle gusta se nemusíte nořit do programovacích jazyků.

Ne každá šablona může být ale vhodná pro váš typ produktů či zákazníků. Vybírejte proto opatrně!

Obrázky vašich produktů musí být dokonalé

Jak již jsme řekli, lidé dají na vzhled. Proto by měla být každá položka ve vaší nabídce profesionálně nafocena, zdokumentována z různých úhlů a libovolně přiblížitelná, jako by si ji zákazník sám prohlížel.

Tvorba webových stránek Karlovy Vary

Vypiplejte si stránku “O nás”

Jistě si řeknete, že stránka O nás je jen taková ozdůbka – objednávky a prodeje se přece odehrávají na zcela jiných stránkách! Takovým směrem by se vaše uvažování ubírat nemělo.

Řada lidí totiž jako na jednu z prvních stránek směřuje právě sem, což je dobrým znamením, že mají A zde máte příležitost jasně vysvětlit, kdo jste, co děláte, a co můžete klientům nabídnout, a to nenásilnou, informační formou.

Přidejte k textu také vaše kontaktní údaje, případně odkazy na vaše sociální sítě.

Ukažte, že vám ostatní značky důvěřují

Jakožto začínající značka je obtížné získávat si důvěru prvních zákazníků.

Nejvíce vám lidé začnou důvěřovat ve chvíli, kdy uvidí, že vám důvěřuje již někdo jiný. Ukažte jim, že ani ostatním značkám není spolupráce s vámi cizí a zviditelněte na vašem webu také loga vašich partnerů. Čím více, tím lépe. Pokud žádné dosud nemáte, je načase nějaké oslovit!

Online podpora může zvýšit počet konverzí

Rozhodně nenechte vaše zákazníky tápat a buďte jim vy nebo vaše podpora k dispozici, kdykoliv to jen půjde.

Zřízení on-line chatu na vašich stránkách je jednoduchá záležitost a prokazatelně zvyšuje míru konverzí. Zákazník se vás může okamžitě na cokoliv zeptat, oznámit problém a zároveň bude mít pocit, že vám na něm záleží a není pouze anonymním číslem.

Nabídněte vašim klientům co možná nejvíce platebních možností

PayPal, možnost platit kartou, převodem na účet, na dobírku, přes slevový kupón a řada dalších možností – čím více jich nabídnete, tím lépe.

Rozhodně také umožněte vašim zákazníkům tvorbu účtu ve vašem obchodě i s uložením všech platebních informací, aby se příště nemuseli namáhat s jejich zadáváním a přejít rovnou k platbě!

Přidejte k vašim produktům možnost hodnocení

Recenze i hvězdičková hodnocení od ostatních zákazníků mohou raketově navýšit důvěru ve váš produkt a zároveň vašim klientům šetří čas, který by jinak strávili vyhledáváním dalších informací jinde.

Snažte se takových recenzí nasbírat co nejvíce a vaše zákazníky motivujte k jejich zanechání – třeba drobnou slevou na další z vašich produktů!

Myslete na SEO

Optimalizujte vaše stránky pro vyhledávače, jak to jen půjde. Analyzujte klíčová slova vztahující se k vašim produktům a používejte je u jejich nadpisů i popisů. Vaše stránky budou ve vyhledávačích viditelnější, což se promítne i do jejich návštěvnosti.

Nenechte uživatele mobilních telefonů ve štychu

Většina prohlížení webových stránek, ale také čím dál více nákupů se odehrává přes mobilní telefony. Proto je naprosto nezbytné zařídit vaše stránky tak, aby byly uživatelům mobilů vstřícné. Responzivní design – těmito dvěma slovy se řiďte.

Motivujte zákazníky slevami a dalšími pobídkami

Sezónní slevy, slevy při větších nákupech. Slevy při prvním nákupu. Slevy pro stálé zákazníky. Slevové kupóny. Doprava zdarma. Pamatujte si tato slova, protože by se na vašich stránkách měla objevovat často. O fenoménu slev pojednává více ještě tento článek.

Přemýšlejte, jak zákazníky motivovat. Má u vás zákazník účet, prohlíží si a nevybírá? Zašlete mu e-mail, kde ho výhodnou nabídkou ponouknete k nákupu. Opouští stránku? Vyrukujte na něj s vyskakovacím okénkem a další výhodnou nabídkou. Zkoušejte různé varianty motivace zákazníka a vybírejte ty nejosvědčenější.

Jestliže se vám podaří najít zlatý střed mezi otravností a lhostejností k zákazníkově potenciálu, pak jste zvítězili.

Foto: Pixabay

Diskuze

Scroll to Top
Web vyrobili ve Webklient.cz