FC Baník Ostrava zřizuje mail pro připomínky diváků

(Aktualizováno před )

Baník dále hledá způsoby k vylepšení diváckého komfortu na Městském stadionu. Jedním z nich je i navázání bližšího kontaktu s návštěvníky prostřednictvím nového e-mailu, na který bude možné směřovat konkrétní připomínky týkající se úrovně služeb a diváckého pohodlí na domácích utkáních Baníku na Městském stadionu.

Na e-mailovou adresu fanousci@fcb.cz lze už počínaje utkáním s Příbramí adresovat podněty, stížnosti či dotazy týkající se služeb a diváckého pohodlí na domácích zápasech Baníku. Vedení klubu se pak bude slušně formulovanými a podepsanými maily interně zabývat a hledat cesty k případnému zlepšení situace.

„Názory diváků nás zajímají a budeme rádi, pokud i touto cestou budeme moci nějak přispět k jejich lepšímu pohodlí na zápasech Baníku. Jsme si vědomi, že ne všechno vždy musí fungovat úplně ideálně, proto budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu, a pokud možno konstruktivní přístup i ze strany fanoušků,“ řekl marketingový ředitel FC Baník Ostrava Martin Rak.

Převzato ODTUD
Scroll to Top
Web vyrobili ve Webklient.cz